W pogoni za naturą – sprzedaż komponentów diety BARF w sklepie zoologicznym

          BARF to dieta, która zyskuje coraz więcej zwolenników. Po latach rozkwitu rynku karm komercyjnych dostrzega się tendencje powrotu do natury, do karmienia surowymi produktami, nie przetworzonymi, bez zbóż, konserwantów i syntetycznych witamin. Dla sklepów zoologicznych trend ten stwarza nowy segment zarobkowy.

Musimy jednak wiedzieć, że komponenty diety BARF nie sprzedają się same. Sprzedawcy, by móc zaproponować klientowi te specyficzne produkty, niezbędna jest znajomość tematu. ‘Barferzy’ to zwykle klienci wysoce świadomi w kwestii żywienia swoich zwierząt. Z takimi rozmowa bez profesjonalnego przygotowania może okazać się blamażem. W przypadku zaś klienta nie znającego diety BARF wiedza potrzebna nam jest, by móc zapoznać go z tematem i zaproponować produkt.

Dodaj komentarz

Wymagane pola są oznaczone *.