Sztuka czytania etykiet na rynku pet food

Edytka

Edytka

          Rynek karm komercyjnych od lat niezmiennie rośnie. Polski rynek w tym segmencie jest jednym z najszybciej rozwijającym się w Europie. Wartość handlu w tym obszarze przekracza 15 milionów złotych. To zwiększająca się ilość psów i kotów w naszych domach jest siłą napędową tej sunącej maszyny.
W obliczu tak bogatej oferty rynku karmiarskiego nawet nam sprzedawcą trudno jest o sprawne rozeznanie się i oddzielenie dobrych produktów od tych z najniższej półki. Czytanie etykiet staje się prawdziwą sztuką. Warto ją posiąść, by bez trudu poruszać się w gąszczu proponowanych nam produktów. Profesjonalnie przygotowany do swej pracy sprzedawca będzie też potrafił uchylić samemu klientowi rąbka tajemnicy, jak czytać etykiety karm i wskazać swojemu klientowi jak wybrać dobrą karmę. Szukaj sklepu, w którym ekspercką radą sprzedawca wskaże Ci strategiczne elementy, które powinieneś dostrzegać na etykiecie i w konsekwencji sam będziesz potrafił zidentyfikować dobry produkt.

Dodaj komentarz

Wymagane pola są oznaczone *.